dissabte, 31 juliol de 2010
 
  Inici  
Articles Nous / Artículos Nuevos
Inici
- - - - - - - - - - - -
La teva VEU
Cinema
Comerç
Cultura
Educació
Empresa
Entrevistes
Esports
Gastronomia
Hostaleria
Joves
Opinió
Política
Salut
Societat
Solidaritat
Tecnologia
Turisme
107 usuaris en línia
PDF Imprimir a/e
escrit per: Mossos.net   
divendres, 20 novembre de 2009

Sistemes de retenció infantil als vehicles

Amb motiu de l’inici del curs escolar  i davant l’increment de desplaçaments en vehicle que això comporta, els Mossos d’ Esquadra  volen informar  dels sistemes de retenció infantil als vehicles.

L’elecció del sistema de seguretat així com la seva correcta instal·lació són dos factors per a la protecció de l’infant en el cotxe. Existeixen diferents sistemes per a protegir els infants de 0 a 12 anys adients en cada una de les seves etapes de creixement.

Tria el sistema més convenient sempre en relació amb el pes i l’alçada de l’infant, mai per la seva edat
En qualsevol cas, sempre és recomanable instal·lar el sistema en la part central dels seients del darrere. Recorda que l’infant només pot anar al davant si el cotxe té l’airbag desconnectat o bé no en té.

Els sistemes de retenció infantil es classifiquen per grups d’homologació i es poden trobar cadires que reuneixin diferents grups, per ex., Grup 0 i 0+, Grup 0, 1 i 2, etc.

Image

< Anterior   Següent >






A Castelldefels
Ajuntament
Ofertes Treball
Telèfons útils
Portal d'Entitats
Web Turisme
 
La Voz
Qui som?
Contactar
Hemeroteca
Tarifes
Enquesta