Anna Maria Pérez, Consellera Nacional

Anna Maria Pérez, Consellera Nacional

{mosimage}{mosimage}El passat dia 29 de setembre, l’Anna Maria Pérez, actual tinenta d’alcalde de Comerç, Promoció Econòmica i Foment de l’Ocupació va ser elegida consellera nacional. De nou candidatures presentades, van ser elegits set consellers i conselleres. Les eleccions es van celebrar a la Sala d’Actes del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat. En la mateixa Assemblea Comarcal va ser elegit, en única candidatura, com a president comarcal en Josep Maria Llop, de la Palma de Cervelló. El Consell Nacional és el màxim òrgan de decisió entre congressos i en formen part uns quants centenars de militants que es reuneixen almenys cada dos mesos per debatre la situació del país i establir les principals orientacions estratègiques del partit. Convergència de Castelldefels puja un esglaó més.

{mosimage}KIM IBARS, EN ACCIÓ!
El Kim, regidor de Manteniment de la Via Pública està fent i supervisant, entre d’altres, les obres d’arranjament de la vorera del c/ Agustina d’Aragó amb c/ Murillo.  El Kim està exercint també les funcions de regidor de Protecció Civil, per baixa maternal de la Ruth Ortega. Per això, en els incidents que es produeixen (incendis, trencament de canonades, etc.) sempre hi és present, a banda de bombers, policia i tècnics, és clar.

{mosimage}SANTI BARONA EN L’AMPLIACIÓ DEL CENTRE CAVIGA
Des del passat setembre, el Centre CAVIGA de Viladecans disposa de dos nous espais: una zona ludicoesportiva i uns tallers d’informàtica i jardineria. A l’acte d’inauguració hi va assitir, en representació de l’Ajuntament de Castelldefels, el Santi Barona, regidor de Serveis Socials i Dependència. El Centre Caviga és un centre que ofereix serveis ocupacionals a persones amb disminució psíquica i és fruit d’un projecte conjunt entre els Ajuntaments de Castelldefels, Viladecans i Gavà. D’aquí el nom: CAVIGA.

{mosimage}FELICITATS, RUTH!
Amb aquestes línies volem felicitar públicament a la Ruth Ortega pel neixament del seu segon fill, l’Ander. La Ruth, actualment de baixa maternal, és la Regidora de Protecció Civil de l’Ajuntament de Castelldefels.

{mosimage}EL 9 A LES 9 (OCTUBRE)
Per segona vegada, i tal com ens vam comprometre al setembre, un grup de persones, militants i simpatitzants, ens vam trobar davant la porta del nostre Ajuntament el passat 9 d’octubre a les 9 del vespre per reivindicar, durant 9 minuts, un finançament just per a Catalunya. Els temps que ens toca viure no són gaire optimistes per a les nostres peticions però, precisament per això, ara no poden afluixar.