Campanya de Nadal
{mosimage}La Federació de Comerç i Serveis de Castelldefels, en col·laboració amb l'Ajuntament de Castelldefels i la Generalitat de Catalunya, ha portat a terme la tradicional Campanya de Nadal amb la presència tradicional del “Cagatió” a la Plaça d'Església i a la Platja de Castelldefels; en els mateixos llocs també van estar presents “ Els Carters Reials”. Un gran nombre de nens va assistir, amb els pares, a les dues cites. Per la seva banda, els comerciants van lliurar als nens un obsequi perquè recordin com n’és, d’important, la il·lusió en aquestes d’dates.
I les diferents associacions de comerciants van ajudar i aportar els seus esforços perquè els seus futurs clients tinguin un grat record de la màgia del Nadal.
Un altre dels esdeveniments on els comerciants van fer acte de presència va ser La Fira de Nadal, on van lliurar 36 bicicletes de la campanya ”Per una ciutat sense fums”. Els participants havien de visitar un total de 90 establiments, que els lliuraven un adhesiu per completar un puzzle. Aquestes engaxines es podien trobar als negocis adherits a la Federació de Comerç i Serveis, per mitjà de les cinc associacions que formen el teixit associatiu dels establiments comercials.
{mosimage}