Riviera i Saratoga

El cas dels prostíbuls Riviera i Saratoga

{mosimage}Presó per als policies imputats en la trama. El jutjat d'instrucció número 33 de Barcelona ha decretat presó incondicional per a l'ex-cap de la Unitat contra les Xarxes d'Immigració i Falsedat Documental (UCRIF) de la policia espanyola per una presumpta trama de corrupció relacionada amb els prostíbuls Saratoga i Riviera, a Castelldefels. També ha decretat presó, eludible amb una fiança de 2.500 euros, per a l'actual responsable del grup. Feia un any que els mossos investigaven el cas.

Acusaven els policies de cobrar una suma important de diners a canvi d'avisar els prostíbuls Riviera i Saratoga, a Castelldefels, de les batudes policíaques que pretenien detectar immigrants irregulars.

Segons fonts judicials tots dos policies són acusats de delictes de suborn, afavoriment de la prostitució i en contra dels drets dels treballadors, informa Europa Press. Els altres dos policies imputats en el cas estan en llibertat amb càrrecs. A més, la jutge ha decretat presó per a tres persones més relacionades amb el cas: el director i un soci propietari del Saratoga i un soci propietari del Riviera. Els dos clubs foren tancats per ordre judicial per un període de mig any, una mesura sense precedents.