Inici del curs al Tennis Taula Castelldefels
{mosimage}El passat dia 2 de setembre, el Tennis Taula Castelldefels va reprendre les seves activitats al Patronat Municipal D’Esports de Can Roca amb importants innovacions:
- El local, de mica en mica, va adquirint les condicions necessàries i imprescindibles per a la millor pràctica d'aquest esport.
- Es potenciarà, en el present curs, l'aprenentatge actiu per part de la població infantil a base de grups reduïts.
- S'han inscrit quatre equips en la Federació Catalana de Tennis Taula que competiran oficialment amb altres clubs a la província de Barcelona.
- Els nens faran “concentracions” per tal de classificar-los i que juguin segons el seu nivell de joc i no de la seva edat. Amb això es pretén augmentar la seva motivació, concentració i esperit de superació.
El Tennis Taula Castelldefels està obert a tots els ciutadans de qualsevol edat per practicar amb nosaltres aquest esport. Segur que abans o després has passat bons moments practicant-lo. Encara ets a temps, independentment del teu nivell actual, vine a donar-hi a la pala i gaudeix jugant, siguis home o dona, jovenet o joveneta, nen o nena. Hi ha lloc per a tots.
Si tens ganes de passar-ho bé, tenir nous amics i practicar aquest esport en qualsevol de les modalitats, vine a informar-te el dilluns, dimecres o divendres, sobre les vuit de la tarda, al nostre local situat a al Patronat Municipal d’Esports de Can Roca al costat de la Biblioteca.
T'hi esperem!
TTCastelldefels
ttcastelldefels@hotmail.com