Festes del Mar 2010
Aquí podeu consultar la programació de les Festes del Mar 2010, els propers 16, 17 i 18 de juliol.
{mosimage}Divendres 16 juliol
18.00 h Església de la Mare de Déu del Carme (Can Bou). Missa solemne en honor de la Mare de Déu del Carme, després de la qual es farà la processó.
Itinerari de la processó: Sortida de l'Església de la Mare de Déu del Carme (Can Bou), av. Ciutat de Màlaga, av. Constitució, c/Dr. Fleming, c/Arcadi Balaguer, c/Dr. Ferran, c/Santiago Rusiñol, c/ Bisbe Urquinaona, c/ Dr. Marañón, pl. Joan XXIII, c/ Blas Infante, c/ Dr Marañón, Pl. Joan XXIII, c/ General Palafox o c/Antonio Machado, c/ Otero Pedrayo, av. Constitució, pl. Colom, av. Constitució, av. Canal Olímpic, Passeig Marítim fins al Club Nàutic, per mar fins al Club Marítim, si l'estat del mar ho permet. En cas contrari, el recorregut s'ampliarà per carretera, des del Club Nàutic fins al passeig Marítim.
Organització: Club Nàutic de Castelldefels, Club Marítim de Castelldefels i Parròquia de Santa Maria de Castelldefels.
19.00 h Biblioteca a la platja, al Parc del Mar. “Contes d'escuma de mar“, a càrrec d'Elisabeth Ulibarri
21.30 h Plaça de les Palmeres. Mostra de Rock Local “Sona–Festival”. Concerts de “Loading … please wait”, “Peligroso D.F” i “The bares band”
Organització: Associació de músics SONA, amb el suport de la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Castelldefels.
Dissabte 17 juliol:
A partir de les 10 h, a la zona de l'Avinguda dels Banys. 11a Edició del Torneig 4 x 4 de Vòlei Platja “Voleiboom”
De 18 a 24 h Passeig Marítim, carrers 13 i 15. 3a Edició del Mercat del Mar.
19 h Sortida de la plaça de les Palmeres. Cercavila de pirates.
20 h Platja, zona del carrer 11. Desembarcament de pirates.
21.15 h Passeig Marítim amb c/ 11. Sardinada popular. Organització: Agrupació Pirates Sardiners i Trabucaires de Castelldefels
21.15 h i 22.15 h Passeig Marítim/carrers del 13 al 15. Cercavila dels músics mariners
23.30 h Parc del Mar, passeig Marítim – carrer 13. Focs Artificials amb Pirotècnia Igual
24 h Plaça de les Palmeres. Ball amb l'orquestra: “Joan Carles i les Carlettes”
Diumenge 18 juliol
A partir de les 10 h, a la Zona de l'Avinguda dels Banys. 11a Edició del Torneig 4 x 4 de Vòlei Platja “Voleiboom”
11 – 14 h Passeig Marítim, carrers 13 i 14. 3a Edició del Mercat del Mar. Exhibició d'antics oficis mariners: ferrer, xarxes… i Taller infantil: El Terrissaire.
11.30 – 13.30 h Biblioteca de la Platja. Itinerari – taller mediambiental per la platja de Castelldefels, a càrrec d'Edulis. Adreçat a nens i nenes de 6 a 14 anys.
Organitza: CAA Cal Ganxo
De 12 – 13.30 h Passeig Marítim, carrers 13 i 14. 3a. Edició del Mercat del Mar.
12 h Església de Can Bou. Concert: Associació Musical de Castelldefels, i Agrupament Musical Sant Josep Obrer, de Sant Boi de Llobregat.
De 17 a 22 h Passeig Marítim, carrers 13 i 14. 3a. Edició Mercat del Mar
18 h Passeig Marítim, carrers 13 i 14. 3a. Edició Mercat del Mar. Cercavila de músics mariners i personatges del mar.
19 h Plaça de les Palmeres. Espectacle d'animació infantil “Quin sarau”, del Grup Xarop de Canya
19.30 h Zona de l'Avinguda dels Banys. Lliurament dels premis del Torneig de Vòlei Platja “Voleiboom”
20 h Plaça de les Palmeres . Biblioteca al carrer. “ Contes de pirates”, a càrrec d'Alícia Molina
21.30 h Plaça de les Palmeres. Cantada d'havaneres i rom cremat amb el grup Vallparadís
Durant les Festes del Mar, s'instal·larà la Biblioteca al carrer a la plaça de les Palmeres.
Horari: Diumenge 18 de juliol, de 18 a 21 h.
A les Festes del Mar de Castelldefels 2010 hi participan les entitats següents: Agrupació de Cultura Popular, AMB, Associació Musical de Castelldefels, Agrupació Pirates Sardiners i Trabucaires de Castelldefels, CAA Cal Ganxo, Casal Rafael Casanova, Club Marítim, Club Nàutic, Creu Roja Castelldefels, Parròquia de Santa Maria de Castelldefels, Grup de Dones, Paranoia Teatre, Vòlei Boom, Voluntariat Social de Castelldefels, Xecc.