Notícies CiU

Anna Pérez, candidata pel Baix Llobregat

{mosimage}A començament de setembre, Artur Mas,  candidat a la presidència de la Generalitat, es va trobar  a Sant Feliu de Llobregat amb els set membres de la seva llista provinents del Baix Llobregat, entre els quals trobem l’Anna Pérez, la nostra cap de llista local. Així mateix, el passat 12 de setembre, el Consell Nacional conjunt de CiU va aprovar a Lleida el programa de la federació nacionalista de cara a les pròximes eleccions al Parlament.

Respecte del programa, Artur Mas va dir que “aquest és el programa del canvi, un canvi en profunditat que el país necessita: d’actituds, de maneres, de prioritats,d e lideratge, de projecte i de mentalitat”. CiU, ara per ara, vol prioritzar la moderació fiscal i el suport a les empreses, com a primeres mesures per sortir-nos-en econòmicament.

Fes-te interventor/a!

{mosimage}En aquestes eleccions al Parlament de Catalunya, que se celebraran el dia 27 de novembre, a banda d’anar a votar, pots participar molt activament durant la jornada electoral. Com? Fes-te interventor/a, una tasca essencial i un servei cívic molt enriquidor.

Quina és aquesta tasca? Els interventors vetllen perquè el funcionament de les meses electorals sigui correcte. Realment, és una experiència molt maca i un servei al país. Recordeu que per fer d’interventor/a no cal ser militant. Comptem amb tu! A la pàgina inicial de la nostra web www.ciucastelldefels.cat trobareu la butlleta electrònica; o truqueu al 93 665 57 54 (de 18 a 20 h) o al 670 702 757.

A Martorell amb l’Artur Mas

{mosimage}El diumenge 19 de setembre es va celebrar a Martorell un “vermut polític” al voltant de l’Artur Mas, candidat a la presidència de la Generalitat en les eleccions del pròxim 28 de novembre. De Castelldefels hi van anar una trentena de persones, al capdavant de les quals hi havia l’Anna Pérez i el Joaquim Ibars.

Artur Mas va tornar a il.lusionar a les més de mil persones que s’hi van aplegar, amb un discurs realista i de futur. Van intervenir-hi també, Salvador Esteve, alcalde de Martorell i amfitrió de l’acte, i Jaume Sobrequés, l’històric dirigent socialista que, recentment,ha deixat el PSC i donar suport al projecte de país de l’Artur Mas.

Vols dir la teva?

Digues la teva!. A CiU recollim les teves propostes.

Clica la icona que trobaràs a la part  superior dreta de la nostra web local www.ciucastelldefels.cat i escriu-nos la teva idea o vota per les que ja hi ha registrades.

S’engega l’Aula Activa a “La Guaita”

L’àrea de Promoció Econòmica, Foment de l’Ocupació  i Comerç de l’ajuntament, que dirigeix l’Anna Pérez, ha posat en funcionament l’Aula Activa a “La Guaita”, un servei que ofereix a les persones que busquen feina atenció personalitzada, l’elaboració del balanç de competències de l’usuari,  la preparació en tècniques i elements actius per a la recerca, una plataforma amb accés directe als diferents portals de feina d’internet  i  l’assessorament del personal tècnic. Una nova eina per lluitar contra l’atur a la nostra ciutat.

La realitat de les persones discapacitades

El dia 30 de setembre, dijous, al Centre Cívic Frederic Mompou se celebrarà, de 18 a 20.30 h,  un acte amb l’objectiu de reflexionar al voltant de la trajectòria i actual situació de les entitats de discapacitats de la nostra comarca. Per part del nostre Ajuntament, hi participa el Santi Barona, en qualitat de tinent d’alcalde de Serveis Socials i Dependència, que parlarà de l’aplicació del Pla Municipal d’Atenció a les Persones amb Discapacitat.

Noves botigues als locals buits

Un dels objectius fixats per l’Anna Pérez com a Tinenta d’Alcalde de comerç és convertir el centre de Castelldefels en una àrea comercial amb capacitat d’atracció. Hores d’ara ja s’han elaborat un Pla de Foment del Comerç i un Pla Especial Urbanístic orientats cap a aquest objectiu., i en la mateixa línia s’ha iniciat una campanya per portar a Castelldefels iniciatives comercials potents i atractives, que ocupin els locals en planta baixa del centre urbà que avui estan tancats. Es tracta de  donar més continuïtat a l’oferta i de generar nous motors de l’activitat comercial, per anar configurant una gran zona de passeig i compres.

Servei d’Inserció Sociolaboral del CaViGa

El dia 28 de setembre, dimecres, a la seu del Consell Comarcal, a Sant Feliu de Llobregat, té lloc l’acte de presentación del Servei d’Inserció Sociolaboral del CaViGa, entitat que treballa per a la promoció i el foment de la integració social i laboral de les persones adultes que pateixen algun tipus de disminució psíquica, i que compta amb el suport dels ajuntaments de Castelldefels, Viladecans i Gavà, a més del mateix Consell Comarcal del Baix Llobregat. El Santi Barona, com a tinent d’alcalde de Serveis Socials i Dependència, hi té una presència destacada, en aquest acte.

Fem un Cafè-polític!

Convida els teus amics a un cafè al voltant d’un diputat o diputada de Convergència i digueu-li la vostra. A Convergència ens agrada escoltar les persones. Truca’ns al 93 665 57 54 (de 18 a 20 h) o al 670 702 757,  o envia’ns un e-mail a ciucastelldefels@gmail.com i te n’informarem.


{mosimage}

Web de CiU Castelldefels
www.ciucastelldefels.cat

Web de l’Anna Pérez
www.annaperez.cat