Xarcuteries GALIOT, el plaer dels sentits

Xarcuteries GALIOT, el plaer dels sentits

Presentació de les creacions culinàries del xef Munné a GALIOT. “Al costat de la meva mare vaig aprendre a estimar la cuina. Ella em deixava estar al seu costat per a aprendre aquesta tasca tan habitual. Cuinar per a una família cada dia amb els instruments rudimentaris d'aquella època. Més tard, la meva sogra va afegir el seu granet de sorra a aquesta afició meva. Tots els consells i secrets que elles em van donar els he posat en pràctica en aquestes receptes, desitjo que siguin del vostre gust” (xef Munné).

{mosimage} 

Els dies 1 i 2 d’abril va tenir lloc a Xarcuteries GALIOT una degustació de les especialitats del xef Josep Munné. El projecte del xef Munné neix al començament del 2007 de la mà del Sr. Francesc Seuba i Trullàs, empresari igualadí i creador d’altres empreses que comercialitzen especialitats de paelles, com ara “Paellador”, en el sector de la restauració i de “Irene” en el segment del gran consum. En aquest moment, són quatre les especialitats que s’ofereixen: ARRÒS A BANDA, FIDEUÀ DE MARISC, ARRÒS NEGRE I RISOTTO DE CEPS.

Cal destacar el nombre elevat de persones que van congregar-se en la degustació i que van voler saludar al xef Munné.

Presentació del Formatge d’ovella curat de GALIOT
Uns dies després, concretament els dies 8 i 9 d’abril,  i després de molt d’esforç i treball, els germans GALIOT van poder presentar el seu propi formatge d’ovella curat, un producte d’excel.lent qualitat. Per això, van organitzar una altra degustació per als seus amics i clients i amb presència, fins i tot, d’autoritats locals. No cal dir que un cop més l’establiment es va omplir de persones que van gaudir dels productes d’aquesta xarcuteria de la ciutat.

Xarcuteries GALIOT , gourmet i delicatessen, ofereix als seus clients la millor qualitat en els seus productes. Veniu-hi i deixeu-vos captivar pel seu encís.

{mosimage}