L’ Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels acull la jornada ‘Dones i Enginyeria’

El proper dijous dia 20 tindrà lloc la jornada Dones i Enginyeria organitzada per l’EETAC, l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) i l’Ajuntament de Castellfdefels.

Lloc: Sala d’Actes de l’EETAC, entrada lliure, i a tv.upc.edu

11:30: Conferència a càrrec de la Dra. María Ángeles Martín, professora d’Enginyeria Aeronàutica, Universidad de Sevilla, finalista del Premi Internacional GEDC Airbus Diversity Award: “Aeronàutica, dona i emprenedoria”.

15:30: Taula Rodona: “Dones i enginyeria: per què, quan i com cal fomentar les vocacions tecnològiques entre les noies?”.

Roser Cussó, tècnica docent, Departament d’Ensenyament, àrea TAC.

Francesca Torrell, enginyera de Telecomunicació i professora d’Organització d’Empreses de l’EETAC.

Adreçada a professorat de primària i secundària i al públic en general. Podreu enviar-nos preguntes a través de Twitter amb el hashtag  #Dones_i_enginyeriaUPC_CBL